Slovensko združenje za elektronsko identifikacijo in elektronske storitve zaupanja (Združenje EIDES), 

v sodelovanju s podjetjem Palsit d.o.o., organizira

3. mednarodno konferenco o e-identifikaciji in e-storitvah zaupanja

V četrtek, 24. oktobra 2019, v Ljubljani, v konferenčnih prostorih Radisson Blu Plaza hotela, organiziramo 3. mednarodno konferenco o elektronski identifikaciji in storitvah zaupanja za elektronske transakcije – ZEIDES 2019. 
 
Program letošnje konference bo obsegal tri vsebinske sklope:
– elektronske identitete, elektronski identifikacijski postopki in elektronska identifikacijska sredstva fizičnih in pravnih oseb;
– storitve zaupanja za elektronske transakcije;
– zagotavljanje zaupnosti, celovitosti, dostopnosti ter odpornosti sistemov in storitev za obdelavo podatkov o e-identitetah in storitvah zaupanja za e-transakcije.
 
Iz prvega sklopa izpostavljamo predstavitev normativnih aktivnosti na ravni EU za uvedbo enotne biometrične e-osebne izkaznice ter za nacionalno zakonsko ureditev e-identitete fizičnih oseb. Posebna pozornost bo namenjena močni avtentikaciji uporabnikov plačilnih in drugih finančnih storitev.
 
Iz drugega sklopa izpostavljamo obravnavo različnih oblik oddaljenega/spletnega/mobilnega e-podpisovanja oz. dokumentiranega izražanja volje posameznikov v zvezi določenimi zapisi in/ali postopki z vidika njihove dokazne vrednosti, uporabniške izkušnje in ekonomike.
 
Iz tretjega sklopa izpostavljamo predstavitev različnih vidikov vpliva nove ureditve varstva osebnih podatkov na obdelavo e-identifikacijskih podatkov in obdelavo podatkov o storitvah zaupanja ter na zagotavljanje revizijskih sledi o obdelavah teh podatkov.
 
Vabimo vas, da si rezervirate termin in se že danes prijavite po znižani ceni.
Cena se bo na mesečnem nivoju zviševala za 10 €, končna cena bo tako 220 € + DDV.
 
Informacije:
Nika Winkler
05 338 48 55
 

PROGRAM ZEIDES KONFERENCE – KLIK TUKAJ

Ura  
8.00 -8.30Prihod in registracija udeležencev 
8.30 -9.10Otvoritev konference in uvodni nagovori 
 
9.10 -11.001. del predavanja 
9.10 -9.30Jelena Burnik, Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije: Splošna uredba o varstvu podatkov preko
naših meja: nadzor in sodelovanje med organi
 
9.30 -9.50Mag. Alenka Colja, vodja Sektorja za registracijo prebivalstva in javne listine v Ministrstvu za notranje zadeve:
Sprememba zakonodaje na področju izdaje osebnih izkaznic
 
9.50 -10.30Dr. Alenka Žužek Nemec, mag. Aleš Pelan, Ministrstvo za javno upravo: Čezmejnost e-identitet – kje smo? 
10.30 – 11.00Marko Šmid, OSI d.o.o.: Ekosistem e-identitet kot osnova za storitve zaupanja 
11.00 -11.05Razprava 
11.05-11.35Odmor za kavico in prigrizke 
11.35-13.00 2. del predavanj 
11.35-11.55Nina Pekolj, Inštitut za javno-zasebno partnerstvo: Pomen elektronskega podpisa v postopkih e-javnega
naročanja
11.55-12.15Dr. Konstantin Krasovsky, Indeed ID:  Razvoj zaupanja: od plastičnih kartic do univerzalne mobilne platforme  
12.15-12.35
Dr. Miloš Milovanović, Blink.ing d.o.o.: Digitalna identiteta: naslednja generacija 
12.35-12.55Dr. Alen Horvat, Netis d.o.o. z rešitvijo AceBlock: Evropa za enotni digitalni trg – vzpostavitev
tehnološke infrastrukture EBSI za zaupanja vredne digitalne identitete
 
12.55-13.00Razprava 
13.00 – 14.00Odmor / kosilo (hladno-topli bife) 
14.00 – 16.003. del predavanj 
14.00 – 14.20Leo Lokas, AKD d.o.o.:  Projekt nadgradnje hrvaške e-osebne izkaznice v biometrično e-osebno izkaznico 
14.20- 14.40MSc Dejan Abazović, Državni sekretar Ministrstva za javno upravo Črne gore: Projekt izdajanja e-osebne izkaznice  
14.40 – 15.00Matic Mermolja, Rekono d.o.o.: Primeri iz prakse uvajanja storitev e-identifikacije in oddaljenega e-podpisa 
15.00 – 15.20Boštjan Šušteršič, SETCCE d.o.o. in Metod Platiše, Telekom Slovenije d.d.: Prihodnost poslovanja v
ekosistemu digitalnih identitet
 
15.20- 15.40Marjan Antončič, Ainigma d.o.o.: Ocena učinka v zvezi z varstvom podatkov (GDPR DPIA) v primerih
rešitev e-identifikacije in storitev zaupanja
 
15.40 – 16.00Razprava in zaključek konference (nagradno žrebanje) 
*Pridržujemo si pravico do spremembe programa vse do dneva dogodka.

Kotizacija

Kotizacijo prosim poravnajte najkasneje 7 dni po prijavi na TRR: 02241-0090950979. Brez v celoti poravnane kotizacije vstop v dvorano ne bo mogoč. Skrajni rok za morebitno odpoved je 14 dni pred izobraževanjem. Odjava od posameznega dogodka mora biti vedno v pisni obliki na info@palsit.com. Če se boste odjavili po tem roku, vam bomo zaračunali administrativne stroške (70% kotizacije), v primeru neudeležbe brez odjave pa organizator zaračuna celotno kotizacijo izobraževanja.

Več informacij: Nika Winkler, nika.winkler@palsit.com, 05 338 48 55

Sponzorji

Zlati sponzorSrebrni sponzorBronasti sponzorMedijski sponzor





V sodelovanju z